2x een 2e plaats bij Afdelingswedstrijd

Fotoclub Borne eindigde wederom hoog in de jaarlijkse wedstrijd van Afdeling Twente van de Fotobond. Bij de individuele foto’s behaalde Bennie Slagers een 2e plaats met 25 van de 30 punten. Harriët Ribbers behaalde 24 punten, evenveel als de winnaar van de 3e prijs.
In het clubklassement behaalde Fotoclub Borne een 2e plaats met 226 punten, nipt achter Fotogroep Schelfhorst, die 230 punten behaalde. De 3e plaats was voor de HAFV met 214 punten.

De jury bestond dit jaar uit: Bart ten Bruggencate, Elvira van Eijl en Rob Lucas.

Vanaf 24 november worden de beste 35 foto’s van de Afdelingswedstrijd geëxposeerd in de bibliotheek van Haaksbergen, Bouwmeester 8, 7481 LP. De opening is donderdag 24 november om 20:00 uur. De zaal is open vanaf 19:00 uur.

De individuele uitslagen en het clubklassement zijn gepubliceerd in het alleen voor leden toegankelijke deel van de website.

bennie-slagers-nr-2

Bennie Slagers, 2e plaats individueel, zilveren sticker