Clubavond

Selectie 10 foto's voor Bondsfotowedstrijd

Aanvang 20:00

Plaats Kulturhüs zaal V1

Clubleden die interesse hebben om mee te doen aan de Bondsfotowedstrijd (BFW) worden verzocht maximaal 2 foto's mee te brengen. Deze moeten geheel wedstrijdklaar zijn, dus opgeplakt, formaat 40x50 cm, al dan niet met passe-partout.

Met een anonieme stemming worden 10 foto's geselecteerd die als clubinzending meedoen met de BFW.

Alleen de geselecteerde leden worden verzocht een digitale versie van hun foto('s) op te sturen naar de secretaris. Jpeg, langste zijde 1500 pixels, maximale kwaliteit. Bestandsnaam: lidmaatschapsnummer + eventueel volgnummer indien 2 foto's.

Lees het volledige reglement op: https://fotobond.nl/fotowedstrijd/

Foto's die het niet gehaald hebben,  kunnen na de pauze  worden besproken in kleine groepen. Degenen die foto's hebben meegebracht, hebben foto's uitgekozen die zij zelf wedstrijdwaardig vonden. Het kan interessant en leerzaam zijn om te horen hoe anderen daar tegenaan kijken.