Fotocafé

20okt2016

Aanvang 20:00

Kulturhus De Bijenkorf Borne, Marktstraat 23 Borne

Op donderdag 20 oktober a.s. tijdens de fotocafe-avond: inleveren foto's voor afdelingswedstrijd. De digitale versies opsturen aan Hans Wilderink, bij voorkeur via WeTransfer. Bij toezending via e-mail als onderwerp vermelden: Afdelingswedstrijd.

Ook deze 2 onderwerpen komen aan bod, korte presentaties door:

• Hans Extercatte. Hoe gaan wij ons fotowerk presenteren bij het Dijkhuis Borne, in welke presentatievorm?
  • Diane de Leeuw (docent) m.b.t. project muziekschool Borne: Wie van de leden wil er alsnog foto's inleveren?

Verder worden er op deze fotocafe-avond foto's getoond van het weekend Friesland, in digitale vorm (op een USB stick) en of fotoafdruk (met of zonder passe partout). Max. 10 foto's per lid, vanaf formaat 20x30 cm.

Bennie Slagers is zo attent geweest om tijdens dit geslaagd weekend een mooie fotoreportage (groep, ontbijt, BBQ, avond, gezelligheid etc.) te maken en hij wil dit graag met jullie delen tijdens deze avond middels een slideshow.

Lijkt het je leuk om een foto impressie te laten zien, neem dan foto's mee. Het is de niet bedoeling de foto's stuk voor stuk te beoordelen, maar dat ze gewoon geshowd worden aan iedereen. Graag willen wij dan de mensen die niet zijn mee geweest triggeren c.q. inspireren om volgend jaar toch gezellig met ons mee te gaan.

Mocht er tijd over zijn dan komen de volgende onderwerpen aan bod: foto-input (nieuwe naam i.p.v. fotobespreking tijdens fotocafe-avond, in digitale vorm en of fotoafdruk), inspiratie- en serie-foto's op tafel en laptopzaken (dit kan van alles zijn, wie neemt laptop/tablet mee?). Deze keer laten wij geen You tube film van een bekende fotograaf zien. Graag tot dan.

Groeten,
Anita van der Palen