Fotocafé

20apr2017

Aanvang 20:00

Onderwerpen:

Inleveren foto's voor wisseltentoonstelling volgens het schema in het ledengedeelte van de site: http://www.fotoclub-borne.nl/expositie-kulturhus/

1. Voorstelronde nieuwe leden. Christel Löwenthal, Herman Hollak en Ellen Telgenkamp zullen kort iets over hun fotografische ervaring en voorkeuren vertellen.
  2. Presentatie n.a.v. mentoraat door Egbert van Doorn: macro-fotografie (30 tot max 45 minuten)
  3. Topgroepen en winnaars van de fotobondswedstrijd 2017 in diavoorstelling.
  4. Uitleg Wim Jurgens: handelingen (actions) in Photoshop, o.a. foto's omzetten en verkleinen.
  5. Meenemen inspiratiefoto's, met of zonder passe-partouts.
  6. Foto-input (is geen fotobespreking zoals op clubavond) op laptop.
  7. Heb je nog geen foto's op de website geplaatst (max. 15) of wil je foto's in je portfolio aanvullen: neem foto's op een USB-stick mee.
  8. Heb jij nog ideeën voor het volgende foto-café?

Kortom, een avondvullend programma: genoeg te doen, te vragen, te leren en te zien.
Laat je vooral inspireren. We zien je graag a.s. donderdag.