Open dag Camera Club Wageningen

Plaats Theater Junushoff, Plantsoen 3, 6701 AS Wageningen

UITNODIGING OPEN DAG 25 MAART 2018

Beste Fotovrienden,

Camera Club Wageningen nodigt jullie van harte uit voor onze Open Dag op zondag 25 maart 2018 in Theater Junushoff te Wageningen. Met steun van velen hebben wij een interessant programma kunnen samenstellen, waar wij best trots op zijn. Behalve voor de gevorderde amateurfotograaf, biedt het programma ook een aanbod voor beginnende fotografen en andere belangstellenden. Er is veel te zien en te beleven.

10:00u Opening door filmmaker Ruben Smit

10:30u Salon 11e Image Contest Wageningen 2018

11:30u Sneak preview ‘WAD, leven op de grens van water en land’

Middag programma: diverse lezingen, workshops, exposities en informatieve stands

Namens Fotobond Gelderland Zuid hebben wij Pim Ras, sport- en portretfotograaf, uitgenodigd voor een afdelingslezing, als onderdeel van ons programma.

Het volledige programma van de Open Dag tref je aan bij deze mail en voor de laatste stand van zaken zie Website CCW en Facebook CCW

Ook tref je hierbij onze lustrumflyer aan, waarin onder meer onze najaarsexpositie (oktober en november) in Museum De Casteelse Poort te Wageningen.

Het bezoekadres is:

Theater Junushoff   Plantsoen 3,  6701 AS Wageningen

Route, openbaar vervoer, taxi

Plan uw route naar Theater Junushoff met eigen vervoermiddel of met openbaar vervoer.
Vanaf Busstation Wageningen is het nog circa vijf minuten lopen naar Junushoff.
Voor informatie over parkeren in Wageningen: parkeren
Rondom het theater zijn (veelal gratis) parkeerplaatsen beschikbaar.

Taxivervoer: 0317 41 30 50 of 0317 55 55 55.

Met vriendelijke groet, namens Camera Club Wageningen

Norbert Lukkezen,

*) Het programma is onder voorbehoud van wijzigingen

CCW lustrumflyer 2018