Fotowedstrijd Energietransitie

De Bibliotheken Hengelo en Enschede organiseren een fotowedstrijd over de energietransitie: de overgang van stroom uit traditionele brandstoffen zoals olie, kolen en gas naar groene energie. Amateurfotografen kunnen hun foto insturen tot en met 15 januari en maken kans op mooie prijzen.

De foto moet op een creatieve manier laten zien wat energie voor de fotograaf betekent. Een vakjury selecteert uit alle inzendingen 20 foto’s. Deze foto’s worden in februari en maart geëxposeerd in de bibliotheken van Hengelo en Enschede. De drie beste foto’s winnen een cadeaubon om te besteden bij een fotowinkel.

Meer info is te vinden op de homepage van de Bibliotheek Enschede, www.bibliotheekenschede.nl, onder het kopje ‘Nieuws van de Bibliotheek Enschede’ – ‘Fotowedstrijd Agenda van de Stad’.

Reacties zijn gesloten.