Geen clubavonden t/m 19 januari 2021

In tegenstelling tot de verwachtingen moeten we allemaal aan het eind van het jaar de contacten nog verder verminderen om het coronavirus terug te dringen. Als gevolg van de strengere regels is het Kulturhus gesloten tot en met 19 januari en zijn onze clubavonden niet mogelijk.

Wel is het mogelijk om deel te nemen aan een online fotobespreking. Iedereen die mee wil doen, stuurt 1 foto naar degene die de bespreking leidt. Alle deelnemers krijgen de foto’s een dag tevoren toegestuurd om ze te kunnen beoordelen. Door de gespreksleider wordt een lijstje gemaakt wie welke foto bespreekt. De anderen kunnen aanvullingen geven, die nog niet door de eerste beoordelaar genoemd zijn.

Voor de bespreking gebruiken we de software Jitsi. Het eenvoudigst werkt het als je de app Jitsi Meet op je telefoon of tablet installeert en de foto’s op je monitor bekijkt. Als alternatief kun je Jitsi Meet in je webbrowser openen, bij voorkeur in Google Chrome. Het is geen rocket science en iedereen heeft het zo onder de knie.

De eerstvolgende online fotobespreking is op 11 januari 2021 van 19:30 – 21:00 u. Als je deel wilt nemen, kun je je opgeven bij Henk Berends.

Eén gedachte over “ Geen clubavonden t/m 19 januari 2021

1. Begrijpelijk en noodzakelijk. Ik ben niet op de hoogte van Jitsi, maar wil het graag proberen. Is het mogelijk een proeflink te plaatsen?

Reacties zijn gesloten.